torsdag 20. februar 2014

Barcelona-kake!

-min nevø spurte meg allerede julaften om jeg kunne bake en Barcelona-kake til 13-årsdagen hans i februar, og svaret ble ja som du ser :)

Jeg stod fritt til å velge design og bestemte meg raskt for at det måtte bli en t-skjortekake. Jeg hentet inspirasjon fra Barcelona sin t-skjorte for 2014.

Kaken er bakt med fantastisk sjokoladekake, sjokoladekrem og dekket med pals ekstra hvite marsipan. Marsipanen her jeg farget selv (vel, mannen var snill og hjalp til med å kna inn farge, jeg liker ikke den jobben så godt ;))


Jeg fikk en koselig melding fra en fornøyd og fersk ten-åring! Det gleder veldig når folk blir glad for kaken de får :)


Hvordan jeg gikk frem da jeg laget logoen kommer i neste innlegg. Den er håndlaget av marsipan. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar